letak salji

Aku , mereka dan Camera



SEBELUM
selamat malam . apa khabar? sihat ? baik ? ok ? hehe
ok malam nie update lagi entry ..hhe 'begini ceritanya .. hhe memandangkan cuti semester [cuti sekolah] sudah bermula .. kami form 6 niekan tiada juga aktiviti ..tetapi masa last paper exam stpm sem 1 cikgu Adura [guru kaunseling ] bagi
announcement tentang aktiviti anjuran Giatmara Libaran Sandakan ..aku tertariklah ..jadi sebelum paper ekonomi bermula aku pun pegilah jumpa cikgu adura minta borang dan bagi nama .. kursus yang aku ikuti ada dua . yang pertama kursus graphic Design & Advertising ..1 lagi kursus teknologi penyejukbekuan & penyaman udara .. full sebulan lah dua2 aktiviti nie ..hehe
..

Selang beberapa minggu pihak pengurusan Giatmara pun ada call dan informkan aktiviti sambil bertanya comform ka aku ikut . hehe ..jadi jawabnya YES!! COMFORMLAH !! 
.haha



SEMASA

19 -23  November 2012 
(kursus graphic design &advertising)
pada hari pertama kursus tu ak datang lewat ..hehe Segaja cari pasal . Iyya ka iya ?
endak bha pula .. lambat bah pulak besiap .. hhe Pada hari tu sampai jak di sana kami berkenalan dengan cikgunya. dan sebahagian peserta .. kawan2 ku pun ada juga .. alia,samsuri , dang, noy , phaz, shakira , emma ,suryanti dan ada lah kawan2 lain dari sekolah lain. dari smk sandakan , smk agama sandakan , smk perempuan , smk
merpati , mrsm kalau tidak silap ..[mungkin ada yang lain .maaflah aku lupa] hehe ^_^
kami lebih kurang 20 orang macam tu .. best ..best ..best .. hehe kami berkumpul dalam studio utama graphic design dan di ajar macam2 ..contonhya , cover majalah , kad kahwin, poster ,banner , produk 
(kopi & teh ) ..Cikgu yang mengajar kami Puan Lidya .. bestlah cikgu nie ..peramah ..
hehe
Terima kasih cikgu ! Ilmu yang cikgu ajar tidak akan di lupakan . =)  love u lah cikgu ..hhe ..
Erm , sepanjang aktiviti nie berlansung banyak input lah aku dapat . hehe Makanan lagi kenyang bah ..
pagi ,tengah hari , dan petang .. tempat solat pun senang .. terima kasih pihak pengurusan .:) Yang penting aku bersyukurlah . dapat pengalaman . hhe



inilah kami .. comel ka ? haha



KERJASAMA GiatMara Malaysia dan rakan strategiknya, Utusan Malaysia bagi melahirkan Kelab Teknologi Bumiputera, bertujuan memasyarakatkan bidang kemahiran teknikal dan vokasional melalui Program Latihan 1Malaysia yang kurikulum modularnya akan dirangka secara bersama selepas ini.




23 NOVEMBER 2012

merupakan hari terakhir dan penutupan bagi kursus yang kami  ikuti selama 5 hari .. Penutupan tu berlansung skitar jam 11 .. dirasmikan oleh Tuan haji .. [ lupa...]  haha . ada penyampaian sjil peserta dan 
peserta terbaik .. hehe Ohya lupa pulak . sebelum tu ada slide show hasil kerja kami .. 
makkk oiii , lcu ... haha hasil kerjayaku tu smbrang sak .awal2 lagi ditayang ...malunya .. >_< 
hhe  ketawa sendiri lagi menengok hasil kerjaya sendiri yang bertabur .haha  ..punya main buruk .haha









Selepas aktiviti gambar bergambar .. kami pun di sediakan makan .. sekitar jam 12 lebih kami majlis pun bersurai . hehe aku pun balik .. 
tahniah kepada yang berjaya menghabiskan kursus nie ..
buat warga giatmara :
kalau ada sumur diladang ,
boleh saya menumpang mandi ,
 kalau ada umur yang panjang ,
insyaAllah akan datang kita jumpa-jumpa lagi ..

hehehe 


assalammualaikum w.b.t