letak salji

again , again and again




hai apa khabar ? baik ka ? ehh , salah .. sihat ka ? ^___^ 
Fiffpy sihat . alhamdulillah .cuma lengan sakit . sebab apa ..? sebab tadi fiffpy kena suntikan .vaksinasi dos ke 2. Eee , sakit tauu.1 dos tu tidak sakit sangat . tapi dos kedua nie sakit .. bagi fiffpy pula . tidak tahu yang lain .. sahabat fiffpy yang seorang bleeding banyak . sampai kena baju sekolah .. dia pun tidak tahu kenapa jadi macam tu . hhe Alhamdulillah .. fiifpy tidak juga banyak darahnya keluar . biasa-biasa sahaja cuma suntikannya sakit . kenapa ya . erm.. forget it .! back to our busniess .. uishhmen ! hha
Sedang buat apakah anda sekarang  ? Kalau pelajar sekolah mestilah tengah study kan ? tapi ada juga tu study sambil bermuka buku, twitter and soo on . kan kan ? jan tipu .. ^_*
macam fiffpy lah juga . tengah sibuk menekan aksara-aksara untuk di publish kan . hehe
Macam nie ka pelajar .. hehe 
Actually , apa pun depend apa yang kita biasa lakukan  lah .. jangan ikut orang punya cara . buat cara sendiri . yang penting kita selesa kan . yakah ya ?
erm .. apalah fiffpy cakap sudah nie . merepek sudah . hehe 
sory .. >.<   kenapa nie effect vaksin ka nie ? haha  

OKlah . entry kali nie pasal isu semasa .. oh my god ! again , again and again  fiffpy dengar pasal kes abu sayap datang sabah [Lahad Datu] .. saya orang sandakan tau . jadi takut jugalah ..sudah memang penakut . =.=''  I hope so please stop  making speculations yang bukan -bukan . mak oii ..
fiffpy nie sekolah . takut lah mahu pergi sekolah macam nie . banyak sangat khabar angin yang entah betul ka , palsu ka . tengah-tengah ka . erm .. fiffpy tidak pastilah kawan-kawan . hehe

Fiffpy minta maaf jika ada tersalah cakap ka . terlebih cakap ka atau sewaktu dengannya .. ¸.°*˜˜*°.



•• Sesungguhnya.. apa yang kita miliki semuanya pinjaman..sampai suatu masa ia akan dikembalikan..hatta jasad kita sendiri..semua itu akan dipertanggungjawabkan..di akhirat kelak.. 





‎"Jika anda ingin mencuri hati saya, curilah hati ibu saya.''
"Jika anda telah mencuri hati ibu saya untuk satu minit, anda telahpun mencuri hati saya untuk satu jam"

"Jika anda telah mencuri hati ibu saya untuk satu jam, anda telahpun mencuri hati saya untuk satu hari"
"Jika anda telah mencuri hati ibu saya untuk satu hari, anda telahpun mencuri hati saya untuk satu bulan"

"Jika anda telah mencuri hati ibu saya untuk satu bulan, anda telahpun mencuri hati saya untuk satu tahun"
"Jika anda telah mencuri hati ibu saya untuk satu tahun, anda telahpun mencuri hati saya untuk seribu tahun"

"Jika anda telah mencuri hati ibu saya untuk seribu tahun, anda telahpun mencuri hati saya untuk sepanjang hayat"
"Jika anda telah mencuri hati ibu saya untuk sepanjang hayat, anda telahpun mencuri hati saya hingga ke SYURGA"